Het Prinses Beatrix Spierfonds heeft een klachtenprocedure opgesteld waarin de behandeling van klachten wordt beschreven. Wij zijn er als organisatie bij gebaat onze diensten zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze achterban. Daarom horen wij het graag als er iets niet naar wens verloopt. Ten eerste om de fout te kunnen herstellen, ten tweede omdat wij onze procedures dan zo nodig kunnen bijsturen.
Hoe kun je jouw klacht bij ons kenbaar maken?
- Door een mail of brief te sturen naar: Prinses Beatrix Spierfonds, t.a.v. Klachtencommissie, postbus 85810, 2508 CM Den Haag of info@spierfonds.nl.
- Door jouw klacht telefonisch door te geven. Dit kan op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur via 070-3 607 607.
Wat mag je van ons verwachten?
- Een schriftelijke klacht wordt direct uitgezocht en binnen 3 weken schriftelijk beantwoord. Mocht de klacht niet helemaal duidelijk zijn, dan nemen wij eerst contact met je op.
- Een telefonische klacht wordt zo mogelijk direct telefonisch afgehandeld, eventueel gevolgd door een schriftelijke bevestiging. Als de klacht niet direct uitgezocht kan worden, wordt er een terugbel-afspraak gemaakt of wordt een schriftelijk antwoord binnen drie weken toegezegd.
- Als de klacht niet naar wens is afgehandeld, dan verzoeken wij je een brief te sturen naar: Prinses Beatrix Spierfonds, t.a.v. Klachtencommissie, postbus 85810, 2508 CM Den Haag.