• Nieuws
  • Verhalen
  • Voor patiënten
  • Collecteren
  • Contact
Logo Spierfonds
Druk op Enter om te zoeken of ESC om dit scherm te sluiten.
Medewerker Service en Contact / office manager (20-24 uur)

Medewerker Service en Contact / office manager (20-24 uur)

Medewerker Service en Contact / Office Manager (20-24 uur)

Haal jij je werkplezier uit het beantwoorden van vragen en het voorkomen en oplossen van problemen? Werk je graag met een database waarin je alle informatie op de juiste en accurate manier verwerkt? Ben je servicegericht, flexibel en gedreven om ‘de klus te klaren’? Ben jij dienstverlenend, klant- en oplossingsgericht? Kom dan ons team versterken bij het Prinses Beatrix Spierfonds.

Hiermee ga jij aan de slag:

Je maakt deel uit van onze afdeling Service en Contact, bestaande uit twee enthousiaste collega’s. Je gaat aan de slag met de volgende werkzaamheden:

  • Met een goed ontwikkeld gevoel voor servicegerichtheid handel jij zelfstandig vragen af van onze donateurs, actievoerders en collectanten. Dit doe je per e-mail, post en telefonisch.
  • Als er trends of patronen in deze vragen zijn, signaleer jij dit en deelt dit binnen het team.
  • Je benadert actief (telefonisch) onze nieuwe donateurs, actievoerders en collectanten om hen welkom te heten. En uiteraard benader je ook onze bestaande achterban via deze service calls.
  •  Je voert diverse administratieve taken uit, zoals het verzorgen van in- en uitgaande post en het versturen van bedankbrieven. Het aanmaken, wijzigen of stopzetten van periodieke of eenmalige machtigingen en het verwerken of corrigeren van donateursgegevens.
  • Je helpt mee in de organisatie van de jaarlijkse collecte.
  • Je zorgt samen met je directe collega voor een prettige en georganiseerde kantoorruimte.
  • Je doet bestellingen en beheert de voorraad en uitgifte van diverse materialen voor evenementen, kantoor- en ICT-artikelen en de keuken.
  • Intern ben je aanspreekpunt voor allerlei facilitaire- en eerstelijns ICT zaken. Waar nodig schakel je met leveranciers voor afhandeling.

Jij bent de ideale kandidaat als:

  • Je MBO (+) of HBO werk- en denkniveau hebt, door opleiding of door ervaring.
  • Je enthousiast en klantgericht bent.
  • Je goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden hebt in een klantgerichte omgeving.
  • Je ervaring hebt met het werken in een CRM systeem (wij gebruiken o.a. Salesforce). Als je dit niet hebt, dan leren we je dit als jij ons kunt overtuigen dat je affiniteit hiermee hebt en accuraat bent.

Waarom jij bij het Spierfonds wil werken:

  • Je krijgt een goed salaris, afhankelijk van jouw werkervaring (tussen 2.615 en € 3.493,- o.b.v. 37,5 uur)  
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een uitstekende pensioenregeling en veel vrije dagen (29 vakantiedagen op full time basis met daarnaast 4 extra vrije dagen)
  • We werken vanuit ons gloednieuwe kantoor in Den Haag, met prachtig uitzicht op het Vredespaleis. Je mag -als je dat fijn vindt- ook deels vanuit huis werken
  • Ons bedrijfsrestaurant is altijd voorzien van vers fruit, goede koffie en thee
  • We zijn een gezellig en informeel team dat voor elkaar klaarstaat

Zo word jij onze nieuwe collega

Enthousiast geworden? Leuk! We zijn erg benieuwd naar je motivatie en cv. Deze kan je richten aan Mark Peschier, via sollicitatie@spierfonds.nl.

Heb je nog vragen over de functie dan kun je contact opnemen met Mark Peschier of Julia Jouvenaar via 070 – 3 607 607. 

In een eerste gesprek maken we graag kennis met je om te horen waarom je bij ons wilt werken en wat je wilt leren. De eerste gesprekken vinden plaats in week 28. Als de droomkandidaat zich eerder meldt, kan het dat we de vacature eerder sluiten. Reageer dus direct!

Is het gesprek van beide kanten bevallen? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek.

Gefeliciteerd! Jij bent onze nieuwe collega!

)

Het Prinses Beatrix Spierfonds

Het Spierfonds is het gezondheidsfonds dat in Nederland wetenschappelijk onderzoek naar spierziekten mogelijk maakt. Dit doen we omdat we weten dat wetenschappelijk onderzoek de enige sleutel is om alle spierziekten in de toekomst behandelbaar te maken. Nederland is wereldwijd een toonaangevend land als het gaat om wetenschappelijk onderzoek naar spierziekten. De ontwikkelingen gaan snel, en voor verschillende spierziekten is de kans op levensreddende medicijnen groter dan ooit tevoren. Vanuit het kantoor in Den Haag zet een team van 26 gemotiveerde medewerkers zich dagelijks met veel enthousiasme in om behandelingen voor mensen met een spierziekte dichterbij te brengen. Ook de afdeling Service & Contact speelt daar een belangrijke rol in.